ponedjeljak, 1. veljače 2016.

Puhanje u vjetar


















            Puhanje u vjetar





Ja sam spavaćica, ja sam trkačica. Ja sam lagana, ja sam tagana. Ja sam spremačica, ja sam spavačica. Ja sam budnica, ja sam bludnica. Ja sam boja, ja sam svoja. Ja sam sretna, ja sam sjetna. Ja sam serator, ja sam kreator. Ja sam glumica, ja sam šumica. Ja sam skica, ja sam ptica. Ja volim tiše, ja volim više. Ja sam stoker, ja sam šoker, ja sam cvijet, ja sam let. Ja sam vrisak, ja sam stisak. Ja volim više, ja volim tiše.
 Tu sam da se divim disanju, da upijam Sunce i uživam u pisanju.
Tu sam da se zaljubim i smijem, tu sam da vodu i pivo pijem. Tu sam da rastem i pjevam, tu sam da navečer zijevam. Tu sam da bližnjega ljubim, tu sam da se ponovo probudim. Tu sam da se svega sjetim, tu sam da visoko letim. Tu sam da prepoznam srčanu bit, tu sam da živim svoj mit. Tu sam da plivam u oceanu, tu sam da zahvaljujem na svakom danu.





Nema komentara:

Objavi komentar