subota, 13. lipnja 2015.

MODERNA PEPELJUGA #14








„ Đurđica je prekrasna osoba. U svemu vidi dobro... one naočale joj genijalno stoje...a uopće toga nije svjesna... kako je slatko sramežljiva... Tihana je, s druge strane, divlja mačka ..to me baš pali.. “ - Razmišljao je Franko, vozeći se na motoru i dodao gas.
 Ispod kacige, rojile su mu se i misli o predstojećem velikom fotossesinu, dok se roj nesretnih mušica zabijao u nju. 
Nadao se da će večeras organizatorica dati sve od sebe.




Tihana je ljutito odgazila u kupaonu i uzela odstranjivač laka za nokte. Još jednom je pogledala u uzaludan trud na noktima  i s gnušanjem počela čistiti zamackani lak.
 Otvorila je veliki prozor i pustila svjež, proljetni zrak.
 Vjetrić je donio u kupaonicu miris  grilla i pajasena iz susjednog dvorišta.
„ Bljak ! Smrad mačje pišaline. Odvratno ! “ - Dvaput je kihnula i zatvorila prozor. 
„ Shit ! Sad će mi i posteljina nesnosno smrdjeti. “ - Brzo je oprala ruke i otišla na terasu pokupiti veš.
„ Jako dobro. “ - Promrmljala je zadovoljno.  
„ Suho je.. “ - Sunce joj je blještalo u oči, pa je nestrpljivo ubrzala skidanje veša.
 Jedna kvačica kliznula joj je iz ruke i počela padati niz zgradu. Tihana se nagnula nad ogradu i gledala za njom.
„ Tup ! “ - Kvačica je pala na popločenu stazu u vrtu.
„ Ma baš me briga.. “ - Pobrala je veš i ušla u sobu.
  Zatvorila je jednom rukom balkonska vrata i spustila žaluzine. Pomirišala je posteljinu. - „ Mmmm.. Lijepo.. “ - Odnijela  je veš u sobu za peglanje i odložila ga na stol. 
Ne osvrnuvši se, zatvorila je vrata i otišla prema kompjuteru. Pustila je pjesmu grupe No Doubt „ Don't Speak “  i kliknula na ponavljanje. 
Klimnula je glavom i vratila se u kupaonicu.
 Pogledala se u ogledalo i počela pjevati s Gwen Stefani.
 Mahala je glavom, zavodnički namještajući usne.
 Uživala je u spoznaji koliko nevjerojatno liči na Gwen.

 Sjetila se prošlotjednog razgovora u frizerskom salonu Hustler.
„ Nemoj me krivo shvatiti, lijepa je... Ali brijem da sam ja ljepša od nje. “ - Rekla je napućenim usnama svom frizeru Leu, dok joj je fenirao kosu.
 „ Ne volim što ekipa stalno moj izgled uspoređuje s njenim. “
„ Nema problema, mogu te ja ošišati na kratko. Možda više nećeš toliko frapantno ličiti na nju. Ha ? “ - Nakesio se frizer.
„ Otkači Leač. Nego, zašto nikome nije palo na pamet  da je ona slična meni ?!? Uvijek svi kažete obrnuto ! “
„ Frajlice, oprostite kaj se miješam, ali koliko ja znam, Vi ste mlađa od navedene pjevačice.. “ - Ubacila se u razgovor lijepa gospođa.  Frizerka je prestala ženi raščešljavati guste crvene kovrče i pogledala je Tihanu.
„ Da, i ? Kakve to ima veze ? “ - Tihana je bijesno pogledala gospođu.
Žena je prošla kroz poludugu kosu, gledajući se u zrcalo. - „ Berta, potpuno sam zadovoljna učinjenim. “ - Dignula se sa stolca i pažljivo frizerki utisnula novčanicu od dvjesto kuna.
Pažljivo je pogledala Tihanu u odrazu. - „ Eh, gospodična draga. Znate kak' je Tolstoj davno rekao. - " Svaki je čovjek drugom čovjeku zrcalo u kojem može promatrati svoje vlastite poroke, nedostatke i svakojake loše strane. No, mi se najčešće ponašamo kao pas koji laje na zrcalo, jer misli da u zrcalu vidi drugog psa, a ne sebe.Ekipica, uživajte u ostatku dana. “ - Lijepa gospođa se nasmijala, uzela svoju Fendi torbu i poslala leteći poljubac.
 Izašla je iz salona i ostavila miris Britta u zraku.

„ Koja preseratorica. “ - Tihana se stresla da odagna sjećanje  i nastavila plesati po kupaoni.




„ Puca mi k..osa za tvoje mišljenje. Svaki šupak  u ovom gradu ima svoje mišljenje. “ - Rekao je Franko svojoj prijateljici i nasmijao se.
 „ To, što si ovako organizirala reviju, svaka čast... “ - Mahnuo je rukama, pokazujući  po velikoj dvorani. - „ ... Ali pusti mene da radim svoj posao. 'Smo cool ?! “ - Dignuo je ruku i dlan okrenuo prema frendici.
„ Stari, samo da znaš, moj tata je bio vegetarijanac deset godina.. “  - Ozbiljno ga je pogledala ispod naočala s kockastim okvirima.  
 „ Vjeruj mi, prošla sam kroz pakao... “ - Nije više mogla zadržati ozbiljan izraz na licu. - „ ... Zato, zlato moje, radi kaj god hoćeš... “  - Pažljivo je okrenula glavu i velikim plavim očima pogledala manekenke. - „ ... S tim štrkljama... “ - Okrenula se prema Franku. S najslađim mogućim glasom je dodala. - „ .. Ali, upozoren si. Jedem i malu djecu ako treba. “ - Konačno je ispružila ruku i pljesnula Franka po ispruženom dlanu.
„ Jeaa... To mala. “ - Namignuo joj je. - „ Idemo umjetnici ! “ 
- Uhvatio je fotoaparat s obadvije ruke i kliknuo nekoliko puta. 
„ Irma, ti si večeras  Ptica Trkačica ! “ - Rekao je prijateljici i klimnuo glavom.
„ Juriiiiiiš. “ - Iskesila je dva reda savršenih zubi prema kameri i namignula.
„ Danas mi se činiš čist' fajn ! “ - Široko se osmjehnuo Franko i nastavio klikati.




„ Mama mi je natipkala  da upravo šeće po dućanima s tetom Rujanom i da su dobile ljetnu boju.“  –Đurđica je otvorila poslanu sliku. - „ Moraš ih vidjeti... “ - Smijala se, gledajući u njihova zažarena lica. - „ Ali ne još, naravno. Kad stanemo. “
„ Ma nemoj. Daj da vidim. “ - Davorka je uzela smartphone u ruku. „ Pravila postoje da bi se kršila. “ - Namignula je.
„ Znaš, moja frendica iz srednje škole, isto je zatrudnjela k'o i tvoja mama, u dvadesetoj godini. " - Davorka je pogledavala u Ružine lijepe crte lica.
“ Toliko je zblesirala poslije poroda, da je jednom, dok se mala posrala, rekla svojoj sestri, upali svjetlo, umjesto dodaj mi pelenu. "
„ Kaj se toliko čudiš ? Ženi je možda pao mrak na oči. “
„ Da i ja mislim, hahahaha, ako sva djeca seru  k'o njena mala, fakat mi je žao i moje starce. “
„ Kakala. Ljepše zvuči, pogotovo kad se radi o djeci. “
„ Ma daj ne seri, jesi ti ikad bila pored POKAKANOG djeteta ? Bože dragi, kako to smrdi... Fuj ! “ - Davorka je s gađenjem isplazila jezik. - „ Makar, nije to najgore... “ - Zašutjela je  nakratko.
„ Trenutak kada sam odlučila da neću imati dijete je bio kada mi je rekla da je oduvijek htjela roditi curicu koju neće odgajati onako kako je njena mama odgajala nju. “
„ Ne razumijem te. Kakve to ima veze s tvojom odlukom ? Tvoja frendica je očito bila zlostavljano dijete. Ti nisi. “
„ Ma joj, Đurđevdančice moja, to je samo bila kap koja mi je prelila čašu. Učvrstila odluku. Ne vidim se u priči u kojoj sam mama. Ne želim upasti u zamku 
„ Dobrog odgoja “.  Ne želim biti jedna od mnogih koja liječi svoje strahove i prstom pokazuje kaj je dobro, a kaj nije... “
„ Daj ne filozofiraj. Stvarno pretjeruješ. Stavi novu dioptriju. Zašto ne bi kreirala drugačiju stvarnost ? Gdje je tu ljubav ? “
„ O tome ti i govorim. Ja toliko volim svoju djecu da ih ne želim zamarati rađanjem u ovom ubrzanom svijetu. “
„ To je stav kojim tjeraš mušarce od sebe. “
„ Krivo. Tjeram mušice od sebe. Dečkiće koji žive u istraumatiziranim okvirima društva. Meni treba frajer koji zna što hoće. “
„ Pa, tvoj bivši je znao što hoće. Jel' tak' ? “
„ Ne, draga. Nije. On je ponavljao gradivo svojih roditelja i okoline. Kužiš me helava ? “
„ Helava ?! Hahaha, pa nisam znala da si ti iz Međimurja,
 hahaha. “
„ Hahaha, pa i nisam, samo uživam u međimurskoj spiki. Žišku ? “
„ Joj, bila sam na jednoj međimurskoj svadbi, na kojoj su po mladencima bacali rižu. Samo da znaš, hahaha, kad se ja budem udavala, hoću da bacate smrznuti grašak. “
„ Dobro, kužim grašak, hahaha, ali zašto baš smrznuti ? “
„ Zato jer će svadba biti kad je vruće. “ - Cerila se Đurđica.
„ E, to ne možeš samo tako odrediti. Čekaj da provjerimo. Bacat ćemo grah. “
Prasnule su u  smijeh.

„ Hmmm... Da. Btw, ja baš želim roditi kćer...I raditi s njom kule u pijesku, crtati po zidu sobe, šivati joj najljepše haljine... Voljeti je onako kako moja mama voli mene. “ - Rekla je Đurđica.
 Pocrvenjela je, uozbiljila se i naglo zašutjela, shvativši da u zamišljanoj budućnosti vidi i muškarca.
„ Nemam ništa protiv. Dapače. Samo naprijed. “ - Nasmijala se Davorka. - „ Obećaj mi samo da će otac tvoje djece biti guba frajer. Real man. Poput Franka. “ - Namignula joj je.
„ Da, netko poput Franka. “ - Đurđici su izbili grašci znoja.
 Uzela je maramice iz torbice. Grozničavo je obrisala čelo i pogledala u Davorku.
„ Kaj je toliko očito ? “ - Uzdahnula je.
„ Da, bejbi, je. “ - Davorka je spustila ruku na Đurđičino koljeno. 
 “ On je privlačan mnogim ženama, ali to nije razlog da sviraš povlačenje, ali ni da mu odmah rađaš djecu, hahaha... “ - Lagano ju je povukla za kosu.
 " Ich liebe dich mein schatz. I zato je vrijeme za omiljenog  Zdravka Ćolića i našu naj-pjesmu. " - Davorka se nasmijala i zaustavila auto na semaforu.
„ Crveno svjetlo, hahaha, k'o naručeno. “ - Obgrlila je svoju prijateljicu i cmoknula ju u crveni obraz.
 Značajno su se pogledale i nasmiješile.
Uperile su kažiprste jedna prema drugoj, razigrano pjevajući.
  „ Izgledaš mi kao lutkica iz Trsta, opeglana noću, opeglana danju... Cipelice, bluzice, kompletići, šeširi
Baš je glupo biti zaljubljen u damu

Pomalo si kao dunja sa ormara
mirišeš bezveze i noću i danju
Viklerčići, češljići, pomadice, parfemi
Baš je glupo biti zaljubljen u damu

Kud bih s tobom osim u teatar
Za šetanje - visoka ti peta
Za plesanje - haljina ti smeta
Pusti, pusti modu, pusti, pusti modu... “

Nema komentara:

Objavi komentar